Zwrot i wymiana - Poniedziałek, 27 Październik 2014

Zwrot i wymiana

Uszkodzenie w trakcie transportu

W przypadku, gdy zakupiony towar uległ uszkodzeniu w trakcie transportu prosimy odesłać go wraz z oryginałem otrzymanej faktury i protokołem szkody sporządzonym przez kuriera. Jeśli paczka uległa uszkodzeniu mechanicznemu należy oryginal spisanego protokołu szkodowego odesłać wraz z uszkodzoną paczką tego samego dnia. W przypadku, gdy nie został sporządzony protokół szkody w obecności kuriera reklamacja nie zostanie uwzględniona.

Wady jakościowe produktu

Jeśli Klient uzna, że produkt posiada wady jakościowe, prosimy o sporządzenie protokołu reklamacyjnego i odesłanie go wraz z towarem do firmy Agapit. W przypadku uznania reklamacji towar zostanie wymieniony na nowy bądź Klientowi zostanie zwrócona równowartość wadliwego towaru.

Wymiana części

W przypadku, gdy zakupione przez Klienta części nie pasują, istnieje możliwość wymiany części na odpowiednie w ciągu 10 dni od daty odbioru paczki. Produkty nie mogą nosić śladów użytkowania i muszą posiadać oryginalne, nieuszkodzone opakowanie. Towar zostanie wymieniony tylko i wyłącznie po spełnieniu powyższych warunków. Wymiana części nastąpi w możliwie najkrótszym terminie, zgodnie z dostępnością produktu w sklepie cleaningparts.pl

Zwrot towaru

Klient ma prawo zrezygnować z zakupów w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odbioru paczki. Istotną rzeczą jest, aby zwracany towar nie nosił śladów użytkowania bądź montażu. Produkt musi być odesłany, w oryginalnym, niezniszczonym opakowaniu (odpowiednie zabezpieczenie opakowania przed wysłaniem należy do Klienta) wraz z kompletną jego zawartością. Wraz ze zwracanym towarem należy odesłać wypełniony formularz zwrotu / reklamacji. Bez kompletnie wypełnionego formularza zwrotu, towar nie zostanie przyjęty. Wszelkie zwroty muszą być uprzednio zgłoszone w firmie Agapit mailowo bądź telefonicznie.

Żeby wymiana lub zwrot został zaakceptowany, bezwzględnie konieczne jest aby:

  • zakupiona część była w nienaruszonym stanie (nie nosiła śladów użytkowania ani montażu),
  • towar może zostać zwrócony wyłącznie w swoim oryginalnym opakowaniu. Opakowanie musi być w niezniszczonym stanie, bez jakichkolwiek kurierskich naklejek bądź pieczątek,
  • opakowanie należy zabezpieczyć przed zniszczeniem w trakcie transportu (umieścić w dodatkowym kartonie bądź pudełku, jego zawartość także zabezpieczyć przed przemieszczaniem i uszkodzeniami mechanicznymi)
  • część należy zwrócić wraz z formularzem zwrotu / reklamacji.